Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Gårdagen

Publicerad 2009-02-28 20:29:36 i Everyday life,


Hello!

Igår började dagen med att jag  o skander ( hahah) åkte och lämnade tillbaka min dator (läs) alex lämnade tillbaka den, jag stod mest där o såg dum ut, haha sen iaf så åke vi till onoff och siba för att kolla prisskillnadrna och det var över 1000 kr skillnad så dt va ju bra atta alex lämnade tillbaka den till mig, TACK TACK! :D Sen åkte vi vidare till siba så jag skulle köpa den och vad händer? Joo, jag får inte! Jag blev inte kredit godkänd, jag blev så jävla arg! Hahah tror nog att alex kan hålla med om dt :P

Så vi åkte vi iaf hem till alex o tvätta hans bil, roligt men KALLT!

Åkte hem efter det och tog det lööngt ett tag, sen ringde hojja, hon hade fått sluta tidigare så jag åkte och hämtade henne, vi åkte hem till henne och käkade dolma, gottgott :D Hon skulle välja kläder och det tar som sagt ett tag:P men tillslut va hon klar, så vi hämtade alex och åkte hem till mig för att förfesta, det blev ingen hemmafest så vi tänkte gå till platå ist. Måste säga att det blev en skitrolig kväll!! BÄSTA PÅ LÄNGE! Men självklart saknade man några delar av huligangänget (Lisa & Zekiie) hihi nästa ggn babes!!

Bilder kommer och mer om gårdagen, ska va lite social med min släktingar nu! Är på min kusins 12års kalas:P

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela