Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Awiiiiiiiiiiii!

Publicerad 2009-06-30 19:54:57 i Everyday life,


Helluu bloggen!

Jag och Lisa kom nyss hem till henne, vi har varit på stranden Näset och solat och badat, så jävla skönt! Årets första dopp ;D Wihoo :D Sen gick vi och käkade pasta på nån restaurang i Frölunda, michee gött! I LOVE PASTA ;D

Nu på vägen hem har jag spelat italenare som pratar engelska, det var skitkul, hahah jag och Lisa gick in på Seveneleven och jag pratade sådär med kassörskan hahah skitkul:D

Vi har haft en skitrolig dag uton att jag har BRÄNT SÖNDER MIG! Altså heelt grovt röd är jag! Mitt ansikte ser ut som en kräfta hahah :O och mina boobies och min mage herreguuud asså..så gå r det när man inte använder solcreme och somnar i solen haha ;P

Snart ska Hala komma hit också, va kul det ska bli! Det var såå jävla länge sen vi träffades kanske förra sommaren om inte mer!



Nu måste jag duscha, ha det gött, uppdaterar senare ;P


Kram Julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela