Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Lördag

Publicerad 2009-03-30 12:08:33 i Everyday life,


Hejhej!

Jag har inte hunnit blogga tidigare om lördagen så tänkte göra det nu;)
Det började med att vi mötte upp Lisas kusin Merduk och hans vänner David och Ninos på Viktoria för att ta lite drinkar, efter några Straberry Daquries och annat gick vi vidare mot Avenyn. Problemet var att det skulle bli svårt att fixa in oss pågrund av vår ålder, så vi försökte iallafall och hamnade på ett ställe som hette Divine, vi hade jättekul där såg massa sjuka personer oxå haha. De spelade bara house så det var lite tråkigt men det gick ändå att dansa ;) När de stängde vid 3 tänkte vi gå vidare och pröva på dom andra klubbarna, så vi gick till Park Lane, Lisa & Hojja gick före mig och de blev insläppta men nä'r jag skulle gå in så frågar han efter leg, och jag får ropa på Lisa och säga min rktiga ålder, nähää då sura han till, men kan förstå det 25 års gräns liksom och jag har inte ens fyllt 20 än. Vi gick vidare för att pröva nån annan stans och de sa nej med, pågrund av åldern...Så det slutade med att vi gick och käka på nått kebabställe, gött gött ;D hehe efter det gick vi alla hem till Lisa och drack en chai, Det var iallafall en riktigt rölig kväll med skönt folk :D

  
Hojja,Ninos,David & jag

Lisa & Merduk

 
Delar av huligangänget ;P
 

haha fotografen gör ett dåligt jobb! Och får höra det oxå!






Jepp dett var lördagen, strax kommer söndagen!



puss

Julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela