Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Söndags äventyr!

Publicerad 2009-03-30 12:41:21 i Everyday life,


Hehe, igår så vaknade vi vid 2-tiden och vi va alla tre helt döda, vi hade tänkt ta en promenad men vi segade ända till Gossip Girl började och då va det ingen idé. Vi planderade att gå på bio och se en shoppaholics bekännelser, men vi va framme vid resecentrum eller vad det heter för sent, och vi visste inte riktigt var biografen låg, det slutade iallafall på vårt älsklingsställe Burger King! Åhh var jag hade saknat Crispy Chicken!! Fast fick en massa äckliga bitar i den, men det e en annan historia hehe. Sen efter det promenerade vi till Vattenpipskafét, satt där några timmar och åt baklawa, och rökta vattenpipa, vi valde jordgubbssmak och hounungsmelon smak. När vi satt där kände vi alla, är det slut nu, ska vi hem? Näe det ville vi inte så vi bestämde oss för att gå till nått ställe och shotta, vi hamnade på Origo, hade kul där en stund innan vi promenerade vidare och hamnade på Babar..haha där blev vi totallurade av 3 killar, de kommer fram och pratar spanska och jättedålig engleska, haha så vi börja driva lite vi med men sen fick vi veta att de förstod svenska haha FYFAAN va arga vi blev, men på ett roligt sätt haha. När de stängde gick vi till GreenWillage tror jag att det hette och käkade mat, gott gott! Äntligen fick jag äta kött hahah :D Vi kom hem efter en seg promenad " enligt andra" :P haha och satte oss och pratade om det som hade hänt haha. Vi bokade även biljetter hem, mitt tåg går 17.42 och jag e framme vid 21.00 så det är lungna puckar hähä :P Hojjas tåg går typ en timme senare hem till Linkan. Asså vi har haft så roligt här i Göteborg, det är en sån mysig stad, kan lätt tänka mig att plugga här sen när jag ska göra det..men vi får se vad som händer i framtiden..


Söndags outfit : Tunika från kappahl, Linne mammas, Tights h&m, skärp lindex och smycken Glitter tror jag..


Babes på Burger King

Jag & Lisa på BK



Hahaha, west coast baby!!!


Grabbarna på pipkafét Aladdin


Jag på Origo




 

Detta var iallafall våra spontana söndags äventyr!



Hoppas ni har haft en trevlig helg ochha en bra måndag!


Nu ska jag försöka väcka sömntutorna, ha det gött!




xoxo


Julie =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela