Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

My day =)

Publicerad 2009-11-30 02:48:28 i Everyday life,


Hellu B,

Jag hade lovat min pappa att kratta löv i trädgården om han köpte jackan till moi, jag hade till idag (söndag) på mig att göra det, men så blev det inte. För det första så försov jag mig, vaknade vid klockan 3, mamii försökte väcka mig från klockan 12 men jag somnade om varje gång.. Sen när jg äntligen går upp så ser jag att det är jättedimmigt ute och det såg ut som att det regnade.. Så jag ska fixa det imorrn, istället och den här gånger måste jag verkligen göra det! Har haft 4 dagar på mig! Pappa krattade till och med hela gräsmattan, det är bara lite runt staketet kvar, så tomorrow it's time to work work! :P

Annars så har jag bara slappat hela dagen, åkte och solade på meddo också. En softish day helt enkelt ;) Kollade på wedding crashers nyss också, har sett den förut men den är ändå bra :)


Glamourös middag? :P


Filmen får JJJ+


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela