Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Måndagsklubben Avslutningen

Publicerad 2010-08-31 17:45:45 i Everyday life,


Igår fick jag & Ida aka Ayda aka Rudovic flipp och bestämde oss för att gå på sista måndagsklubben. Det var ett bra val för det var verkligen skitkul! ;D Jag har bara varit där en gång innan och det var på premiären, då sprang vi runt en massa och typ dansade max 20 minuter. Igår så dansade vi typ hela tiden och det var skitbra musik! Gillas skarpt! :D

Vi gick dit vid 9, köpte entré och hängde där en liten stund innan vi bestämde oss för att gå hem till Ayda igen och chillaxa. So we did. Vi gick tillbaka typ halv 1 och då vare typ fullt med folk på stället! Det var fan kö för att komma ner till dansgolven! Vi träffade på lite lite folk, bland annat Yousef & Ashoor och min brorsa & hans vänner. Vi åkte alla till donken i Ryd efteråt. Det satt fint haha ;D

När vi var påväg till Yousef för att släppa av honom så blev vi stoppade av polisen! Det var första gången det hände mig, värsta upplevelsen jaao hahaha ;P Polisen ville iallafall att jag skulle blåsa och jag försökte men jag kunde inte blåsa tillräckligt länge och så började min brorsa och dom andra driva och asgarva så då fick jag skratt-attack och polisen bara det kanske går bättre ifall du går ut ur bilen (skitkaxigt!) så då gjorde jag det och det gick bättre. Han tvingade ju mig att gå ut ur bilen så jag frågade är det bra nu? Så jag slipper alltså gå på en rak linje? HAHA men om polisen är kaxig så kan man ju va det tillbaka ;P Sen så önskade han oss en trevlig kväll och vi fortsatte med vår färd. Haha kommer aldrig glömma första gången jag fick blåsa :P

Tack för igår allihop! ;D


Ida & jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela