Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

I die...

Publicerad 2010-07-30 14:04:52 i Everyday life,


Hur sent jag än lägger mig så vaknar jag runt 11, fyfaan det är så jobbigt! Buhuu =(

Igår fikade jag & Lisa på Steves, sen hälsade vi på Alex en stund på jobbet :)
På kvällen spelade vi kort i föreningen i Jägarvallen och efter det skulle vi gå en nattpromenad, men vi skippade den och satt istället hemma hos Alex och snackade. :) Vet inte hur många kvällar som har spenderats i föreningen denna sommar haha ;P Det är typ vårt andra hem känns det som! ;)

Idag kanske det blir en fika senare, måste först åka in till stan och köpa lite stuff till min klänning som jag ska ha på min sysslings bröllop. På kvällen ska jag nog softa hemma för imorrn åker vi till Liseberg! :D Ska bli så kul! Egentligen skulle vi ha åkt förra söndagen, men det funkade inte för alla så jag har längtat i en vecka till. Anyways måste vakna tidigt imorrn. Har fått order om att vi åker vid åtta till halv nio. Kill me now - varning liksom! Haha ;P


Bilden är från i lördags då jag, Lisa & Alex tog en fika på chocco :)


Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-07-30 22:00:00

min sötnos <3

Postat av: Julie

Publicerad 2010-07-30 23:17:53

baaaaaabeee baaabeee baaaabeeee

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela