Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Midsommar

Publicerad 2010-06-26 12:23:06 i Everyday life,


Hellu alla söta!

Igår var det midsommar (om någon missat det..) hahah inte så troligt kanske ;)
Vi var ett gäng på 13 personer som var hemma hos Mikes föräldrar, jag hade skitkul! Vi grillade (muums!), spelade kort, monopol, dansade, drack, käkade igen och med mera :D
Tyvärr glömde jag att ta kort =( faan alltså har blivit för lat för sånt.. Men ikväll så ska jag ta massa kort!
Jag ska ju på bröllop, Lisas syster Rebecca ska gifta sig, det ska bli så kul!

Jag la mig vid fem och vaknade 11 så lite seg är jag, hoppas jag kan sova nån timme senare..
Nån gång på eftermiddagen ska vi hem till sis svägerska Nada och fixa håret :) Just nu sitter jag och sis och kollar på reprisen av prinsess-bröllopet. Hahah snacka om att inte få nog =P

Nää nu måste jag käka nått, håller på att svälta ihjäl!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela