Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Företags(freaking)ekonomi

Publicerad 2010-05-31 06:18:12 i Everyday life,


Hellu vänner!

Fyfan vad skönt det känns, nu när jag är klar med hemprovet! Puuuh har varit uppe hela natten och gjort uppgifterna. (Tog en duschpaus mitt i också) Men jag får skylla mig själv som alltid ska göra allt i sista sekunden. Det måste verkligen bli ändring på det till hösten! Om jag kommer in på någon utbildning kan jag inte fotsätta såhär, det är för slitsamt för mina stackars nerver haha ;P

Idag (Söndag) var jag, Hojja & Lisa bjudna hem till Ida aka Aida! Vi firade Ida (i förskott) och hon bjöd på goda kakor och tårtor, mums ;) Vi satt där och myste några timmar innan vi blev tvugna att röra oss hemåt. Både jag & Lisa hade asmycket plugg. Sen senare idag ska jag åka och köpa nått fint till henne :)

Igår (Lördag) hade jag min grillfest, det var skitkul! Jag hade bara bjudit dom närmsta (det är skönast så!) Så vi hade kul och flippade på haha =P Synd bara att två av mina tavlor ramlade och gick sönder och att det kom dricka i en av sofforna och på golvet haha men det är sånt som händer. Tack mami, Jena & Ivan för att ni fixade maten och alla tillbehör! ♥

Vid 12 brummade vi in till stan ( jag & Alex satt i bagaget hahaha!!). Vi hängde på Platå men man kände sig ärligt talat gammal (BUHUUUU) De flesta som var där var typ 18 bast.. Men jag hade kul med vårt huligan gäng ;D

Tack allihop för en ruulig dag och för alla presenter, ni är för söta! ♥

Kommentarer

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2012-01-12 23:54:57

Intressant blogg! Det märks att du gillar att blogga!

Postat av: Julie

Publicerad 2012-01-13 01:09:24

Tack! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela