Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

I'm baaaaaack!

Publicerad 2010-11-29 23:56:45 i Everyday life,


Hellu babes!

Min helg har varit så lugn, till och med min farfar hade en stressigare helg! Hahah skämt och sido, men gjorde verkligen ingenting denna helg, förutom att bli beated på joker av Barruskha då. Men det kan vi väll glömma ? Pretty pleeease :P

Nu till nått annat, jag har färgat håret! LILA :D Hahaha nejdå, men mörkbrunt, det är michet sniggt! :D
Imorgon ska jag jobba med gruppen, plugga och träffa Ida! På torsdag ska jag på B-day party, ska bli kul ;) Strax börjar The big bang theory, ska fixa chai nu, vi hörs kära vänner.

TOODELS!

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2010-11-30 08:38:56

haha ska nog göra det eller byta till nattstad:P haha men vem orkar fixa ny mailadresssssss

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-11-30 12:43:50

Äntligen :D säger ju att du ska ha mörkt hår :P

Postat av: Julie

Publicerad 2010-11-30 19:33:44

Barre byt till nattstad så slipper du allt krångel ;P



Hahaha Lisa :P :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela