Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Today I liked it

Publicerad 2010-09-28 23:39:46 i Everyday life,


Hellu vänner, ska strax sova men tänkte blugga lite snabbt ;)

Idag hade jag praktik igen (sista veckan wiie!) och chockerande nog var det ganska roligt idag! Jag fick gå med en 9:a, hjälpa en elev med engelska och vara med på en matte bas lektion och hjälpa till. Skönt när man har nått att göra, dagen går ju snabbare då ;)

Jag fick sluta 20 i 2 (sööööööftish!), när jag kom fram vid 3 så åkte jag in till stan och mötte Hojja. Vi hängde lite med hennes familj tills det blev dags att åka till resecentrum.

Sen dess har jag hängt hemma, inget pluggande idag inte. Men tomorrow, då sätter jag igång! ;D

Nu måste jag sova så jag orkar imorrn, GODNATT!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-28 23:52:10

Tävla om en ring från modekungen på min blogg om du känner för det :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-28 23:52:16

Tävla om en ring från modekungen på min blogg om du känner för det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela