Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Finally Twillight!

Publicerad 2011-12-30 01:53:46 i Everyday life,

Ännu en finfin dag med vännerna är över! Vi hann till och med, med en fika innan alla splittras, så synd att vi bor så långt ifrån varandra :( Men men det är ju inte kvantiteten som räknas med vänner, utan kvalitéten ;)
Iallafall back to the movie nu då, jag tyckte om den. Den var helt ok! Förutom slutet då, va fan vampyrer förvandlas väl inte sådär?! Åh fyfan vad äcklig bella såg ut som preggo! Jag ger filmen JJJ+

Nu ska jag ta tag i min packning inför resan imorgon och sedan kanske det blir något keeping up-avsnitt!
xx

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-12-30 19:36:38

I will miss you :*

Postat av: Julie

Publicerad 2011-12-31 04:40:01

Saknar dig med min fina!! Pussar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela