Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Converse!

Publicerad 2011-02-25 13:25:12 i Everyday life,


Fan vilken bimbo jag är ibland! Efter att jag skrev rubriken blev jag osäker på om converse stavas sådär haha så jag var tvungen att gå och kolla på kartongen! HAHAHA :P


Helluu BR's!

Hur mås det? :) Här är allt toppen och papi kom nyss in och sa att det är plusgrader så då ska mina nya converse invigas! (därav rubriken)

Hade ingen skola idag (nicenicenice), men jobb blir det mellan 15.00-20.00. Jobbar med Ayda idag, wihoo! :D
Sen blir det nog filmkväll, hoppas vi kan kolla på min låtsas fru, verkar ruulig.

Igår när jag jobbade så kom Alex in på hotellet! Hahah jag visste att han var här (en liten fågel råka försäja sig HAHA) men blev ändå chockad när han kom och hälsade på! Han hängde med mig på jobbet i typ 3 timmar, blev ruuligare med sällskap :D Sen efter jobbet hängde jag & lambobarnen hemma hos Guzilago ett tag.

Vi hörs imorrn! (har tänkt att skriva minst ett inlägg om dagen)  

TUUDELS!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-02-25 19:22:10

Men julie hahahah

Postat av: Julie

Publicerad 2011-02-25 21:25:23

HAHAHAH i know! så sjuka bimbo grejer jag har för mig ibland! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela