Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Sista brunchen i Malmö

Publicerad 2012-06-08 12:14:44 i Brunch,

Sista brunchen i Malmö för denna vår käkade jag, Hojja & Sandra på Gustav Adolf Restaurang & Café! Stället ligger brevid Gilda skolan mitt i Malmö city :)
Alltså jag vet inte var jag ska börja, denna brunch hade typ ALLT förutom äggröra! Brunchbuffén var 7 meter lång med både varma rätter såsom lasagne, kycklinglår och potatis till små aptitretare av olika slag samt en hel del pålägg, sallader och sist men inte minst färsk frukt samt godsaker! Den påminde lite om Gossip Girl bruncher (hahaha jag vet fett gay men så ni ska förstå hur det såg ut). Brunchen här kostar 165:-, lite saftigt kanske, men klart värt sitt pris! Gustav brunchen får 4/5 i Brunch betyg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela