Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Today was a good good day!

Publicerad 2012-06-26 00:35:59 i Everyday life,

Idag har jag hängt på stan i alldeles för många timmar!
Började med en carbonara-lunch hos pappa på Kebab House, sedan mötte jag upp min chiwawa Lucy + kusiner för klänningsletande! Efter några timmar spenderade i butiker fikade vi på Hojjas jobb, Ågatan, tills alla huliganer kom in till stan. Träffade även på Kristin som jag inte sett på år och dar!

Sedan spenderade jag, Hojja, Lisa, Lucy + kusiner, Hugas & Josef + kusiner fyra timmar på Legends! :) Mycket god mat som vanligt och trevligt sällskap = Glad Julie ;)

I morgon har jag lektion 9-12 sedan får vi se vad dagen bjuder på!

Sov gott xx!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-06-26 12:28:00

äntligen börja du blogga igen :P

Postat av: Julie

Publicerad 2012-06-26 14:46:39

Lite smått haha :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela