Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

23-års kalas

Publicerad 2012-05-02 23:41:33 i Huliganweekend,

Bday girl!
Gabriella, Hojja, Zekie & Lisa!
Hahah Josef & Hojja :D
Gabriella, Hojja & moi!
Josef, jag, Hanna, Hojja & Hugas!
Jag, Hanna & Lisa :)
Hanna lånade en blivande bruds slöja haha :P
Hugas, Andreas, Gabriella, Hanna, Theresé, Asdren, jag, Hojja & Josef :):)
Suddigt värre!
Här kom en liten bildbomb från min 23:e bday :D
Firade här i Malmö, och huliganerna kom på besök ♥
Det var en härlig blandning med människor här, alltifrån barndomsvänner, huliganer till klasskompisar! Det blev förferre här hos oss och sedan splittrades vi, tyvärr, jag & huliganerna hamnade iallafall på Harrys! :):)
Tack alla för en superrolig kväll! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela