Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Min dag igår

Publicerad 2013-03-30 16:18:51 i Resor,

Hola!

Igår började dagen med en roadtrip till Jönköping. Det var som tidigare nämnt jag, Hojja & Josef. Där träffade vi Hugasi för en fika. :)

Efter fikan skulle jag & Hulya på Saafs riksstämma, så dit begav vi oss. Riksstämman gick smidigt och tog inte alls så lång tid som jag trodde. När riksstämman tog slut blev det mat och mingel på en grekisk restaurang. Efter middagen åkte vi hem till Linköping.

Vi tre åkte sedan vidare hem till Lisa där hon och Zekiye väntade på oss. Vi skulle se Aladdin, men det sket sig så vi umgicks istället. Kul det med! :)

Det var min fredag det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela