Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Yey livet!

Publicerad 2013-10-26 15:37:00 i Everyday life,

 
Idag är det exakt en vecka sedan jag skrev något här. Hoppas ni hade en fin vecka! :) 
 
Vi kan börja med förra helgen, Berns var verkligen en toppenställe! Dit vill jag tillbaka, men då för att DANSA!! (Förlåt Joliiiii <3 )
På söndagen åkte jag och mami och besökte min moster & hennes familj vilket var väldigt roligt! :) 
 
Veckan som gått har gått i tubofart, iallafall på jobbet. En jobbvecka går så himla fort, känns som att jag knappt hinner med något. Men det gör jag förstås! Träna har jag inte gjort i veckan då jag fick ont i halsen efter förra helgen. Hoppas det går över till på måndag så jag kan börja igen. 
 
I tisdags så fick jag följa med på en företagarlunch med Svenskt Näringslivs ordförande, Jens Spendrups. Från Spendrups bryggeri. Det var sjukt intressant och han var snäll. Han besökte vår region för att diskutera välfärd och företagarnas roll i det hela. 
 
Igår fick jag även veta att jag har fått en lägenhet i Malmö! Gud så kul!! Det är en etta på 25 kvm på Rönnens studentboende. Det blir helt okej tror jag! Idag har jag skrivit en inköpslista på www.ikea.se med de sakerna jag behöver köpa. Säng har jag också hittat. Åh, längtar tills allt är fixat och lägenheten är så där tjejig och mysig!! :D 
Då kan alla som vill komma på besök! Dvs vännerna och familj & släkt! 
 
Igår när jag & mami hälsade på hos min morbror och hans familj, så bestämde vi lite löst att mina kuasiner ska komma på besök under sportlovet till mig i Malmö! Hade varit sjukt kul!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela