Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Min måndag och tisdag

Publicerad 2014-08-27 10:41:50 i Everyday life,

Godmorgon vänner! 

Min måndag bestod av lite shopping med Josef på Rusta, sedan blev det en sväng till Ikano, Netonnet och till Hackefors för att hämta ipaden. 

På kvällen pluggade jag litegrann. Förberedde inför opponeringen och umgicks med familjen. 

Igår så började dagen med att jag & pappa åkte till stan en sväng och uträttade lite ärenden. Sedan kom jag hem och åt mellis innan jag & Josef åkte till Liu för att plugga. Vi satte oss i B-huset och det är nog mitt favoritställe på Liu. Det är så tyst därinne på bibblan och det är enklare att fokusera. Lyssnade inte ens på musik igår! Då förstår ni hur tyst det var. ;) Ljusinsläppet ska vi inte ens tala om! 

Jag kom hem vid 20:30 för lite chill hemma innan jag skulle bege mig till Ekoxen. Pratade även med Therése i telefon, mysigt! :D 

Klockan 23 befann jag mig på Ekoxen för nattupplärning. Det tog inte så lång tid så jag fick åha hem redan klockan 01. Nice! Det var en del att tänka på men det skall nog gå bra. Jag kommer jobba natt på Ekoxen mellan den 3:e - 7:e september. Eller jag går av den 8:e på morgonen. Skall bli spännande!! :) 

Nu nu skall jag stiga upp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela