Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

One year anniversary

Publicerad 2014-12-08 00:46:00 i Everyday life,

Igår firade jag & Josef vår 1-års dag i förskott, det är nämligen den 8 december men det passade oss bättre igår att fira. Egentligen skulle vi firat idag men vi fick en lucka och körde på igår. Detta är oss i ett nötskal! :D 
 
Min dag började med ett arbetspass fram till kl 18:10, sen åkte jag hem och skrev ett kärleksbrev och fixade mig lite. 
 
Såhär såg jag ut. :) 
 
Här är mitt kort och present. Kortet har jag själv skapat på en scrapbooking-kväll på jobbet. 
 
Josef plcokade upp mig vid klockan 20 och då åkte vi mot Stångån. Jag har nämligen alltid velat hänga ett lås på den berömda bron i Paris där par hänger upp lås och kastar i nyckeln. Fatta min glädje när jag upptäckte för ett tag sedan att människor börjat hänga upp sådana hänglås på bron över Stångån! 
 
Här hänger vårt lås! Vi hade en sjukt dålig penna men texten skall vi fixa en annan dag. 
 
Innan vi gick ut ur bilen så bytte vi presenter. Josef hade slagit in mitt paket i bilen OCH det blev finare än mitt. Värsta slap-in-the-face-moment hahaha. 
 
Josefs & mitt paket! 
 
Mitt paket, som innehöll..
 
En Michael Kors plånbok! Så fin, TACK libbi! 
 
Efter bron fortsatte vi til O´learys, vi hade först bestämt oss för att äta på Horse and Hound för deras jättegoda mat men i sista stund ändrade vi oss. Tro det eller ej men sportbarer har jättegod mat! 
 
Moi!
 
Joe <3
 
Vi åt båda oxfilé. Jag tog pepparstekt oxfilé som var grymt god! 
 
Efter middagen ville vi äta dessert men köket hade stängt så vi begav oss till Steve´s för en avslutande fika. 
 
Jag drack chockladté och så delade vi på kakorna, den längst ner var jättegod och den andra var.. sådär. :P 
 
Efter fikan åkte vi hem för båda skulle upp tidigt. Jag skulle jobba och Josef skulle plugga. Kvällen var inte som vi föreställt oss men den var perfekt ändå för den var som oss; inte perfekta men äkta. <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela