Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Måndag

Publicerad 2014-02-26 12:40:42 i Everyday life,

I måndags promenerade (!!) jag till skolan med Therése, det var faktiskt väldigt skönt! Det värsta var bara att föreläsaren inte dök upp så då hade omkring 10 studenter tagit sig till skolan i onödan.. Anyways, påväg hem promenerade jag, Elin & Therése till Entré (ett varuhus) för att kolla in all rea som pågår där. Hela gallerian har gått i konkurs typ! Haha hittade dock inget, men det var trevligt ändå :) 

Sedan spenderade jag hela min kväll med att läsa en bok inför tisdagens seminarium, hann med 8 kapitel. Det kände jag var ganska duktigt ändå ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela