Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Min måndag

Publicerad 2014-03-31 20:01:00 i Everyday life,

Idag har jag fixat klart en seminariekomplettering, skickat in den och andats ut. Haha nåja. Sedan kollade jag upp lite saker till min uppsats. 
 
Vid 15 träffade jag Therése, Svante och Elin på Gustav för en glass i solen! Elin fyllde år i fredags så vi (Therése letade upp) fixade en present till henne också. :) Vi hängde i solen i flera timmar och det var sååååå nice. :D Åt även skitgod Gelato, nutella, cantaloupe melon och hallon & belsamico smakade mina kulor. :) 
 
Sedan gick jag en sväng på stan innan jag åkte hem. Ska vila lite nu efter maten, sedan skall jag fortsätta med uppsatsmaterialet! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela