Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Min lördag

Publicerad 2014-10-12 19:59:00 i Everyday life,

Hello! 
 
Igår började min dag med jobb på Ikea mellan 11:20 - 16:15. Det var så skönt med ett kortpass! :) 
 
Snabb selfie innan jobbet :)
 
Efter jobbet blev det en snabb vända hem innan jag plockade upp Zekie, vi bestämde oss nämligen för att träffas. Vi båda var hungriga så det blev en middag på Mingan! 
 
Det blev "oxfilé på kinesiskt vis", en rätt jag velat testa länge! Supergod!
 
Vi åt även friterad banan med glass till efterrätt! Yum! :)
 
Jag på Mingan i min nya röda blus! Zekie kallade den julig haha, jag bara men den är elegant! ;) 
 
Efter maten åkte jag hem, jag var helt död så kollade på en helt ok film på tv och drack thé. :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela