Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Min tisdag

Publicerad 2014-10-03 10:37:51 i Everyday life,

Godmorgon! 

Tänkte berätta lite om tisdags då jag jobbade natt. Vaknade klockan 13 på dagen och visste att det skulle vara ett helvete att vara vaken fram till klockan 07 dagen efter. Det gick förvånansvärt bra utan att dricka litervis med kaffe. Tror att det berodde mycket på att jag hade sällskap. :) 

Tisdagens jag! 

Innan jag var tvungen att fixa mig inför jobbet så åt jag & Josef ett trerättersmiddag på Mingan. Det var gött med mat! 
Räkknyten till förrätt. 

4 små rätter till huvudrätt

Friterad banan med glass till efterrätt! 

På onsdag morgon när jag slutade så körde jag till mcdriven på donken för en donkenfrulle! Åt alltid det under mina nattpass på Skycity Arlandra. Minnen haha :P Jag la mig vid halv nio på morgonen och vaknade klockan 19 på kvällen! Kände bara WTF?! När jag vakande hahah. Helvete att man kan sova bort en hel dag! Men jag hade vaknat "tidigt" både måndag och tisdag om man ska mätq i nattjobbstänk. Det var iallafall skönt att vila ut ordentligt även fast onsdagen blev ganska förstörd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela