Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Tisdag

Publicerad 2014-10-08 13:20:00 i Everyday life,

Min tisdag började inte bra då jag försov mig! Skulle börjat jobba klockan 09:50, men jag vaknade klockan 09:59. PANIK! Ringde direkt till min driftledare men hon var så gullig och sa att jag inte skulle stressa, ät frukost och kom sen sa hon. Så snäll! Jag kom fram till jobbet vid 10:40 och sedan rullade dagen på, det var ganska lungt på jobbet. Typ en sömnig dag om ni förstår vad jag menar. När jag slutade vid 18:10 åkte jag direkt hem och käkade middag. Jag, mamma & pappa skulle nämligen på hockeymatch vid 20! Det var min första match så jag var peppad! Det var faktiskt jätteroligt men SÅ kallt! Frös seriöst ihjäl! Nästa gång jag går skall jag ha på mig mer kläder. Trots att jag försov mig, fick städa efter en unge som kissade i lekstugan samt fick desinfektion i ögat som sved som SATAN så hade jag en jättebra dag då jag och mina päron hade en sån mysig kväll. :) <3
 
 
Mamma & Pappa! <3
 
 Matchen mellan LHC & TPS Turko
 
 

Kommentarer

Postat av: Therése

Publicerad 2014-10-10 15:08:39

Haha, hade velat se dig torka kiss ;)

Postat av: Julie

Publicerad 2014-10-12 18:45:54

Jag fick torka en unge i röven igår! hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela