Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Torsdag och Fredag kväll

Publicerad 2014-10-12 20:22:00 i Everyday life,

I torsdags vaknade jag upp hemma hos Zekie efter klockan 10 någon gång. Jag sov nämligen över där i onsdags. Åkte hem någon gång på eftermiddagen och åkte dit igen på kvällen! Hahah man kan tro att jag inte har ett eget hem! På torsdagskvällen hade vi taco och fotbollskväll hos Zekie! Sverige spelade och det måste man ju se (intresserad eller inte). Det var jag, Zekie, Josef och Julia och vi hade så kul!!
 
Vi köpte tacobåtar! Sjukt svåra att äta, men goda. :P 
 
På dagen i fredags jobbade jag som jag tidigare skrivit om fram till klockan 17. Efter jobbet shoppade jag lite snabbt på Ikano innan jag åkte hem och bytte om. Sedan plockade Josef upp mig och vi åkte och handlade på Maxi. Jag skulle nämligen få vara med på korvfest! Hahah joke men spelkväll med hans killkompisar. Vi lagade en jättegod masta med nötbitar, zuccini, champinjoner, paprika och smaksatt créme fraische samt matgrädde. Den blev så god! Vi gjorde även vitlöksbröd, så gott. :) Sedan spelade killarna ps3 och ps4 (döden), men fick spela lite jag med. Det var roligt. Efter några timmar av att glo på killarna som nörda på så gick de med på att spela joker. Jag & min kompanjon vann båda gångerna (dvs 2 x 7 omgångar) Yeeey! :D Älskar att spela joker. 
 
Hade en trevlig torsdags och fredags kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela