Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Last wendsday

Publicerad 2014-09-10 19:34:04 i Everyday life, Resor,

Förra onsdagen åkte jag & Josef till Norrköping för shopping och käk på Spicy Hot. Älskar Spicy Hot! 

Vi var på stan en snabbis och så åkte vi även till Mirum galleria. Trodde det skulle finnas fler butiker än det fanns. Men de alla vanliga kedjorna fanns samt några små enskilda butiker. Med mig hem fick jag underkläder och handkrämer haha. :P 

Smygbild på Josef! 

Mat från Spicy Hot! Yum!! 

På kvällen började jag mitt nattpass på Hotell Ekoxen! Första av fem nätter och det gick helt ok men jag var så jävla trött! 

Kommentarer

Postat av: Tessie

Publicerad 2014-09-11 17:14:03

Är ni tillsammans? :d

Svar: Japp!
JadoreJulie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela