Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Onsdag & torsdag

Publicerad 2014-09-25 23:01:05 i Everyday life,

Hello! 

Igår bjöd min dag på ett möte på min avdelning på Ikea mellan klockan 9-13. Det var intressant och vi fick reda på många nya kampanjer och sådant. :) 

Sedan pluggade jag och chillade hemma resten av dagen. 

Idag har jag sökt jobb och fixat klart kompletteringen och skickat in den. Jag vill bara klargöra att jag inte är missnöjd på Ikea utan jag letar efter ett jobb som är kopplat till min utbildning. Kommer jobba kvar på Ikea även om jag hittar ett så kallat "9-5" - jobb. :) Men nu till kompletteringen, snälla håll tummarna för mig!! 
Jag har även bakat idag, chocklad & kokos muffins blev det!  

Kommentarer

Postat av: Tessie

Publicerad 2014-09-26 11:03:12

Hej :) Är det svårt o få jobb inom din utbildning? Hur har det gått för dina klasskompisar? Kram på dig!

Postat av: Julie

Publicerad 2014-09-26 11:17:29

Hej Tessie!

Ja, det är ganska svårt på grund av att det finns så många statsvetare. De flesta jobben kräver också administrativ erfarenhet vilket är svårt att ha när man kommer direkt från skolbänken. Men jag är ändå hoppfull! Något jobb ska jag kunna hitta! ;) Det är en i min klass som har börjat jobba som jag vet om. Många pluggar vidare och resten vet jag inte. Vill du läsa till statsvetare? Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela