Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Sawo <3

Publicerad 2015-01-12 14:45:00 i Everyday life,

 
Igår lämnade en av de få människorna jag någonsin älskat jordelivet. Istället för att vara ledsen vill jag hylla min farfars otroliga resa i livet, från att ha levt som både nomad och fårherde i Irak till att på ålders höst komma till kära Sverige och bekvämligheternas land där han hade många släktingar runt knuten. Min farfar har levt ett långt och spännande liv. Alla som känner honom vet att han var en mycket rättvis, envis och väldigt klok man. Detta bland så mycket mer gjorde honom till en mycket älskad och älskbar människa. Farfar, du kommer föralltid att vara saknad, men aldrig glömd.
Jag älskar dig Sawo. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela