Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Min helg

Publicerad 2014-12-15 11:00:00 i Everyday life,

Hello! 
 
I fredags hade jag ett seminarium mellan klockan 10-12 och jag kan ju meddela er att jag knappt var en människa efter två dagar med för lite sömn! Att allt är på engelska var ju ingen höjdare heller. Nog om det! På kvällen träffade jag Joe för en sen donkenfika haha mys! 
 
I lördags sov jag ut (så välbehövligt!) till klockan 11. Jag åkte en sväng till stan och köpte två presenter till syrran & Ivan då vi skulle åka till Stockholm senare under dagen för att besöka dem. De har köpt nytt hus som de totalrenoverat och det var SÅ fint! :D Vi kom fram vid klockan 19 och spenderade hela kvällen hemma med denna sötnos! 
 
<3<3<3<3  
 
Igår blev jag väckt av att Nellie ville hoppa i sängen, den jag sov i alltså. Hahah så gullig! Hon pratar en massa och det är så roligt att umgås med henne. Vi hälsade även på Ivans föräldrar innan vi åkte hem vid klockan 18. Det var verkligen en snabbvisit men jättemysig och trevligt ändå! :D 
 

Jag & Nellie igår! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela