Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Min måndag

Publicerad 2014-12-11 00:16:33 i Everyday life,

I måndags så hade jag en lektion i min nya kurs; Ethics and Migration klockan 10-12. Det var ett helvete att gå upp för jag sov endast sex timmar.. Men det var intressant och lite chockartat då hela kursen är på engelska, alla inlämningar och även lektionerna. Har märkt på senare tid hur MYCKET min engelska suger nu för tiden. Jag vågar knappt prata alltså. Förutom på jobb då. 

Efter lektionen chillade jag hemma fram tills 15:30, då var jag på jobbet för brandutbildning. Vi fick släcka bränder! :) 

Vid klockan 19 kom Zekie hem till mig och vi två bakade bullar! Vi bakade kardemumma-, kanel- och vaniljbullar. Så gott! Vi hjälpte även mamma med att baka lussebullar och saffransbullar. Yum! 


Vid klockan 22 åkte vi till donken och käkade och sen åkte vi vidare hem till Joe. Där spelade vi finns i sjön med Josef & Anton som även var där. :) Kul men låååång dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela