Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Tisdag

Publicerad 2014-12-11 17:04:19 i Everyday life,

Hello! 

I tisdags började min dag lite för sent och jag missade min föreläsning. (Therése du känner nog igen detta?) haha :P 

Jag åkte istället hem till Zekie och hjälpte henne med att sortera i hennes nya garderob. Det blev jättefint & färgkordinerat! 

Efter det, runt klockan 18 träffade jag Josef och vi åkte till Kina Thai i Ryd för käk. Tyvärr var det inte lika gott som förra gången så vi kommer nog hålla oss till Mingan & Ming i stan. 

Det ser iallafall gott ut! :P 

Efter maten spenderade jag kvällen hemma, så skönt att vara hemma i myskläder nu när det är så kallt. 

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2014-12-16 11:45:02

Tänkte precis skriva det; att det ser iallafall gott ut :p

Postat av: Julie

Publicerad 2014-12-19 11:32:54

hahah en bild kan verkligen ljuga! :P :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela