Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Shulululu!

Publicerad 2009-12-30 14:31:49 i Everyday life,


Nu på morgonen har jag hunnit göra mycket! Jag har bland annat ringt till SGS, studera.nu och comhem! Det mesta har löst sig, väntar bara på mitt antagningsbesked som studera.nu ska skicka till min mail så jag kan skicka den till SGS.

Vet ni vad?
Jag fick en mail från nån på Göteborgs universitet, jag har kommit in på en kurs där. Statsvetenskap. Vaddå livets ironi?!

Men jag vill inte flytta och ta lån för att lösa en kurs, känns meningslöst..Nu till nått helt annat haha ;P idag måste vi gå till systemet och köpa lite dricka till imorrn! Hoppas dom har öppet som en vanlig dag, dvs till 7 eller iallafall klockan 6.

Skriver kanske senare, om jag hinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela