Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Nevins studentfest

Publicerad 2009-05-31 04:56:08 i Everyday life,

Efter jobbet åkte jag till Flemingsberg där Nevins familj hade ordnat en fest för henne, jag kom fram runt tolv så det var bara att snabbt in på toan och byta om och fixa till mig lite ;P Det blev helt okej så jag va nöjd ;) Festen var jätterolig, fast jag kom så sent, kom in och gjorde mig en drink sen så dansade vi typ direkt, skitkul :D Nevin var jättesöt som alltid och det såg ut som att hon hade the time of her life, vilket är michee bra hihi ;)


LIte pics från festen kommer här!


Vid bordet ;)


Syrran och Ivan, mina rumchompisar hihi ;)


Jena, jag & Nancy


Mamii & Nevins mormor


Mina kussar & Studentbarnet <3


Sist men inte minst, jag & älsko!
Grattis återigen till din student och hoppas att din framtid blir fantastisk <3<3




Nu ska jag sova, Godnatt på er!



Imorrn hinner jag nog inte blogga föränn efter jobbet, för tänkte sova "ut" hahah, men bli inte lessna, imorrn får ni läsa om mina äventyr ;P




xoxo

Julie ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela