Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Varamon x 2

Publicerad 2010-06-29 08:03:18 i Everyday life,

Godmorgon bluggen! Hoppas att alla mår kalas ;) haha, igår åkte jag, Alex & Hojja till Varamon och badade! Ârets första dopp är nu avklarat! Kan säga att det inte var så skönt, snarare iskallt :P I söndags så satt jag, Hojja, Lisa, Alex & Barrushka vid stångån och spelade kort och snackade, det var en skön söndagsaktivitet! Igår när vi kom hem från Varamon så åkte jag och Alex ner till stan, vi mötte upp Lisa och Zekie för en fika, sen hängde jag och tjejjorna vid stångån och spelade kort. Nästa gång vi går dit måste vi fan grilla, så mysigt! Idag ska vi åka till Varamon igen, ska bli kul ;D men först ska jag och Hojja åka och köpa solcréme, har fan bränt sönder mina bakben och rygg! Det är sjukt att man inte känner det i solen.. Bilder från bröllopet kommer nog senare idag :) har inte tid att starta datorn right now. Bröllopet var faktiskt jättekul och fint! Grattis igen Rebecca & Fadi! :D Nu ska jag göra en smoothie eller nått, Tuuuudels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela