Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Trötter...

Publicerad 2010-03-31 18:24:06 i Everyday life,


Guuuud vad trött jag är alltså! Har hinkat i mig en kaffe till, men jag är fortfarande typ groggy.. En espresso med svart kaffe hade varit perfekt just nu, då skulle jag blivit hyper haha :P

Kompliteringen gick bra tror jag, jag skrev iallafall 3 sidor, det är mer än vad jag skrev på provet. Det är ju lite positivt hoppas jag.. Efter prover gick jag runt på stan, hittade en ny butik, den säljer märken som Monroe, Bruuns Bazaar (eller vad dt heter) men mera, det verkar lovande :) Men inte för plånkan haha. Jag fick typ lägga band på mig själv så jag inte skulle shoppa något. Fyfan. Efter det hälsade jag på Hojja en stund och sen plockade papii upp mig.

Jag bjöd honom på kinamat på ChinaThai här i Ryd centrum, asgott! ;) Det gjorde papii glad hehe :)

Nu ska jag börja ta tag i plugget, har en historieläxa, en företagsekonomiläxa och ett matteprov som jag har skutit upp ett tag nu. Alltså det här med att bestämma själv funkar inte på mig, jag bara skuter upp things hur länge som helst! Näe imorrn ska jag göra provet, måste sluta vara så feg!

Aja hoppas ni har en ruulig kväll, själv ska jag plugga!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela