Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Valborg

Publicerad 2013-04-30 10:23:30 i Everyday life,

Hallåå bloggen!

Tänkte önska er alla en glad (?) Valborg! Sup inte allt för mycket, det finns en morgondag med ;)

Själv ska jag inte fira nu på dagen (dvs Lund) utan jag ska plugga på Orkanen. Ikväll däremot så ska jag joina mina vänner. Kommer bli nice och skönt att ha något att se fram emot. :)

Igår kl 9:00 åkte jag till Malmö. Först blev det en snabbtur hem för att lämna resväskan och käka. Sedan hade jag föreläsning mellan 13-16, då fick vi jobba med vår statistikrapport. Efter föreläsningen käkade jag & Hojja (Redfellas) och sedan satt vi fram till kl 22 och pluggade. Har typ börjat fatta vad jag gör, men mina tabeller är (enligt Hojja) missvisande. Men jag fattar inteeeee. Så de får vara så.

Men nu är det dags för frulle puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela