Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

God morgon onsdag!

Publicerad 2015-02-04 11:10:17 i Everyday life,

Hallå vänner! 

Hoppas ni som kikar in här mår bra :) 
Själv har jag haft några stressiga veckor bakom mig med mycket släkt på besök, farfars begravning och allt som hör till, självklart en del jobb och umgåtts med vänner! Har bokat upp mig på jobbet under nästan hela februari och har redan fått 9 extra pass! Yey! 

Bild från lördagsmorgonen :) 

Jag har tagit kort till bloggen men oftast blir det så sent att jag inte orkar blogga för ögonen går i kors. Men jag gillar ju att skriva om mina dagar och kunna gå tillbaka i arkivet. 

Jag kan börja med att berätta om min måndag & tisdag. 

Måndagen började med jobb mellan 09:25-15:00. Sedan gick jag runt två timmar på Ikano & Ikea. På kvällen käkade jag middag med Josef på Grekiskt & Gott, yum! 

Åt en Filetto Special

Igår började min dag med sovmorgon till klockan 12, lyx!! Vid 13 -ish Plockade jag upp Therése som var här på besök och vi åkte till stan för en lunch. Det blev Grekiskt & Gott igen haha. Så gott kan äta där mest hela tiden!! ;) Vi fastande där fram till klockan 17:30! Det var så mysigt att träffas igen efter ca 4 månader och vi hade så mycket att prata om! <3 

Efter lunchen åkte jag hem en sväng och på kvällen träffade jag Josef en stund. Mys! 


Kommentarer

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Publicerad 2015-02-04 17:17:13

Gott

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela