Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Min alla <3 dag

Publicerad 2015-02-18 00:59:50 i Everyday life,

Hello! 

Kul att så många klickar sig in här och kikar :D 

I helgen som gick jobbade jag men jag hann ändå med en middag på lördagen. Vi hamnade på en restaurang som vi spontant åkte förbi. KinaThai som finns i Ryd har öppnat ett nytt ställe, det ligger bredvid Leos Lekland. Snacka om guldläge när alla hungriga barn kommer ut från leklandet! 
Nog om det. 

Jag & Josef åt samma rätt, biff med champinjoner & bambuskott, så gott! Alla i restaurangen blev även bjudna på efterrätt. Det var pannacotta och frukt. Kan inte komma på att jag ätit pannacotta innan och så åt jag det två dagar på raken! Kniv & Gaffels var dock godare :P 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela