Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

oh all denna stress!

Publicerad 2009-12-30 02:17:01 i Everyday life,

Hellu vänner, hoppas ni mår bra!
Med mig är allt bra, lite trött bara..

Igår så var vi och hälsade på hemma hos Nevin & co, efter det åkte vi hem till min moster och hälsade på och efter det åkte vi hem till:) Jag, syrran och mamii satt uppe till klockan 6 på morronen och pratade om allt möjligt!

Idag vaknade jag vid 12-tiden, fick skynda mig snabbt, så åkte vi ooch hämtade min farbrors fru och min kusin och åkte till Hallunda centrum. Vi var där i 3(!) timmar! Fatta 3 timmar! Efter det blev vi så hungriga så vi åkte till Heron och käkade på grekiska kolgrillsbaren (GÖTTGÖTTGÖTT) :P Sen köpte vi en inflyttningspresent till Janet & Mike och så åkte vi hem till Joli & dom igen :) Vi va där i nån timme sen så följde dom med hem tlll oss. O nu sover alla utom jag, men ja ska sova snart :)

Tänkte skriva ner allt jag har gjort dom 2 senaste dagarna bara..

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela