Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

At Linkan!

Publicerad 2009-02-26 21:50:56 i SHOPSHOPSHOP,



Hello!


Nu är jag äntligen hemma i Linköping, eller har egentligen varit här sen klockan 1 idag men har gjort massa annat, nu är jag hemma! ;D Efter jobbet solade jag och sen gick jag till terminal 4 och köpte presenter till 2 av mina favvo personer, Hojja & Liza. Dom har fyllt år så köpte present till dom i efterskott, köpte även ett skitfint läppstift från Dior Rouge nr. 028 jättefin rosa färg! Frågade personalen i taxfreen lite om sommarjobb och så, ska nog söka :) Älskar ju smink och skönhet så jag tror det skulle passa perfekt!

Sen klockan 10 tog jag tåget hem till linkan, Alex va snäll och plockade upp mig, hade nämligen läkartid kl.14.10 och jag va framme typ runt klockan 1. Skulle ta stickprov och jag HATAR nålar så det va lite läskigt, men det gjorde inte så ont som jag trodde ;) 

Efteråt  åkte vi och plockade upp Hojja från skägget, sen käkade vi på grekiska kolgrillsbaren, LOVE THAT PLACE!
Innan gick vi in i  fandango, brukar aldrig gå in där men dom hade värsta rean, 70% på hela butiken så köpte en svart skinnjacka i mc-modell och en svea tröja till min älsklings kusin som är 2 år =)

Sen gick vi runt lite och jag provade lite surii klänningar som alex tog kort på haha:P åkte hem till mig sen och drack lie chai och vidare till elgiganten och onoff, har velat köpa den rosa Acer aspire one jättelänge nu, så jag köpte den men sen så upptäckte vi att den var mkt billigare på onoff så ska försöka lämna tillbaka den imorrn. Orka förlora massa cash juu!



Hehe detta va min dag i stort sett, imorrn ska vi ut men vi har inte riktigt bestämt oss för vart vi ska till, får se imorrn.

Byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela