Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Hello!

Publicerad 2009-02-25 19:41:14 i Everyday life,



Jag jobbade ju natt igår och jag va jävligt trött när jag äntligen tog tunnelbanan mot Hallunda, och självklart somnade jag på tåget och åker förbi både Hallunda, Norsborg (ändhållplatsen), åkte förbi Hallunda igen och vid stationen efter, Alby vaknade jag.

Jag: ursäkta vart är vi?
Kvinnan: jaa du vi är snart vid alby..
Jag: okej har vi åkt förbi hallunda?
Kvinnan: jaa du, jag gick på där..
Jag: va??
Kvinnan: jaa, tåget är påväg mot ropsten nu!

hahah jag fick PANIK och sprang av tåget så fort det stannat! I Alby fick jag vänta typ 10 min. på nästa tåg så jag sov inte förän klockan halv 11. Nu är jag iaf vaken, bokade tågbiljett hem nyss, åker imorron kl. 10 från arlanda. Måste packa nu. 

Byee! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela