Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

B-day gifts

Publicerad 2011-04-29 22:42:50 i SHOPSHOPSHOP,


Hallaw!

Igår fyllde jag 22 år! Herregud vad tiden går fort, känns som att det var igår jag firade min 18-årsdag med att gå ut på Gulan! Anyways, passade på att köpa lite presenter till mig själv igår när jag var i Norrköping. Just det, har glömt berätta för er, jag har VFU nu igen (verksamhetsförlagdutbildning) på Kunskapsskolan i Norrköping :)

Iallafall detta plus en till väska fick följa med hem!


Klein blå underbart vacker väska 249:- från NewYorker


Finfin silverring med rosa sten, sorry för den apdåliga bilden som inte gör ringer rättvisa.
299:- på Albrekts Guld :)

I like my gifts! :D Hihi, på kvällen gick jag och mami ut och åt på Kniv & Gaffel. Åt så mycket att jag trodde att min mage skulle explodera!! HAHA men gott, det var det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela