Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Going "home"

Publicerad 2012-08-30 02:06:00 i Everyday life,

 
Sorry från en apdålig bloggerska! Men let's face it, ska ju inte ta över någon bloggvärld :P Övergav den "drömmen" a long time ago haha.
Nog om det, idag har jag träffat två huliganer, nämligen Lisa & Josef! Det blev en middag på Napoli som dög men inte mer. Igår tog jag en donkenchai först med Guzilago & Josef och sedan en till med Hojja & Josef :) 
Annars har min vecka sett relativt lugn ut, veckans humör : smått uttråkad hela tiden. Men men sånt går över ;) 
 
Satt precis och tänkte på sånt jag skall ha som mål i Malmö, skriver ner dem här just in case jag skulle glömma eller ljuga om att ha sagt det.. 
 
  • Bli vän med grannens kattjävel! Pallar inte va rädd varje gång den följer efter mig till tvättstugan eller soprummet. 
  • Plugga varje dag och klara alla kurser. Vid bra plugg på veckodagar får jag ha roligt på helgerna ;) 
  • Börja träna. (denna känns väldigt osäker, men ska göra mitt bästa! Trots min enorma lathet) 
Det räcker med dessa punkter nu. De är ju trots allt stora haha. Godnatt BR's, imorrn åker jag till Malmö! :D 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jena

Publicerad 2012-08-30 11:33:49

Tror starkt på dig när det gäller katten! Detsamma vad gäller pluggandet, men se till att inte gå in i väggen. Det gör inget om man inte klarar av allt i tid, livet går i vågor och vissa perioder så dalar det och nästa så står man inför uppförsbackar. Se till att ta hand om dig och äta bra, det är det viktigaste eftersom allt annat ordnar sig ja lovar!

Svar: Tack så mycket bästa sis!! Älskar dig och dina kloka råd <3 puss
JadoreJulie

Postat av: Julie

Publicerad 2012-08-31 13:56:19

Tack så mycket bästa sis!! Älskar dig och dina kloka råd <3 puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela