Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Tisdag 16 december

Publicerad 2014-12-17 14:54:00 i Everyday life, SHOPSHOPSHOP,

Hola!
 
Igår började min dag med lite häng hemma fram till klockan 14, då hade jag nämligen bokat ansiktsbehandling på Atlas Kliniken i stan. Det var både skönt och smärtsamt (portömning) men det är så värt efteråt! Även om man ser lite röd ut i någon dag eller två. Jag & Zekie skall även dit imorgon på ett mingel! :) 
 
När min behandling var klar så plockade jag upp mamma och vi åkte till Ikano för att handla lite julklappar. Det var mysigt med en mommy-and-me dag faktiskt! Köpte även en ny sminborste från Real Technique, deras borstar är jättebra! 
 
Den var prissänkt på h&m, fick endast betala 79 kronor! :) 
 
Jag hann komma hem och vara hemma i ungefär 40 minuter innan Josef plockade upp mig och vi åkte till stan för en fika. Vi hamnade på Chocco och jag åt en jättegod tortellini! 
 
Yum!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela