Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

En toppen Tisdag

Publicerad 2014-11-14 15:37:59 i Everyday life,

I tisdags så började dagen med en biltur till Norrköping. Både jag och Josef hade lektion där så jag åkte med honom. Nice att slippa ta bussen som tar en timme. 
 
Lektionen var intressant men jag funderar på att hoppa av kursen då jag känner att jag inte har så mycket energi och tid att lägga ner på den. Jag kan ju alltid söka den senare ifall jag vill. Ska dock tänka över det i helgen. 
 
Så här såg jag ut! världens skönaste halsduk och skor! :) 
 
Det var inte lika roligt att ta sig hem från skolan, det tog mig 2 timmar från busshållsplatsen i Norrköping till min busshållsplats i Ryd. Fyfan vad jobbigt det var! Alla som pendlar varje dag borde få en stor applåd! 
 
Kvällen fortsatte dock bättre då jag, mamma & pappa gick ut och åt på Grekiskt & Gott. Vi firade att jag har tagit examen. Det enda som saknas än så länge är mina presenter haha! Hoppas de är på väg ;) :D 
 
Grekisk sallad, Tsatziki och sjukt gott bröd till förrätt. 
 
Till huvudrätt tog jag Husets Mixtallrik, så gott! Älskar allt jag ätit på Grekiskt & Gott. :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela