Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Onsdag

Publicerad 2014-11-15 16:01:12 i Everyday life,

I onsdagskväll så åkte jag & Josef till Strandgatan 2 för en timmes bowling. Det var sjukt länge sen jag bowlade! Hade glömt hur roligt det är. :D Jag förlorade med ca 70 poäng haha. 

Efter bowlingen drog vi till 1854 för mat och jag glömde ta kort då Josef hade min mobil. Blev iallafall en jättegod sallad samt en mörk chockladtårta med bär och hallonsorbet till efterrätt. Ät där! Så gott och toppenservice. 

Vi hängde där ganska länge då vi väntade ut tiden, klockan tolv på natten släpptes nämligen Assasins Creed som Josef hade förhandsbokat. Behöver jag tillägga att han var överlycklig?! Hahaha :P 

Lycklig kille i Game butiken! 

Största lådan! Innehåller spelet och någon samlargubbe för onödigt dyra pengar! :P 

Hade allt som allt en trevlig onsdag! Btw vill jag rekommendera bowling som en dejtaktivitet när man inte känner varandra. Det kan ju omöjligt bli stelt när man gör något hela tiden. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela