Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Måndag

Publicerad 2014-10-08 13:08:00 i Everyday life,

Hello!
 
I måndags var jag & Joe bjudna på middag hemma hos Zekie. Vi åt lövbit med potatisgratäng och grönsaker, så gott! Efter maten bestämde vi oss för att baka, jag ville baka dumlekakor och Zekie ville baka tårta och blåbärspaj. Vi beslutade oss iallafall för att baka dumlekakor och tårta. När vi kom fram till affären så fanns det tyvärr inte dumle att köpa så det blev snickers - och bounty kakor samt en skitgod tårta med banan, vaniljsås och jordgubbssylt i samt chockladgrädde över med bananskivor och hallon. Alltså seriöst, så god! Hann inte smaka mina kakor då jag var så mätt men de andra sa att de var riktigt goda. Nöjer mig med det betyget (utan att ha smakat haha). :P
Tack för en trevlig kväll! Det var så roligt! :D 
 
Snickers och bounty kakor :)
 
 Zekies goda tårta! 
 
 Agerar housewife haha :P 
 
 Egopic innan jag åkte :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela