Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Min lördagskväll

Publicerad 2014-10-06 16:17:46 i Everyday life,

I lördags åt jag middag på Grekiskt & Gott med Josef & Zekie. Vi åt deras "husets special" som är en mezé meny för 239kr. Tyvärr glömde jag fota förrätten och huvudrätten är fotad i dåligt ljus men låt för all del inte den dåliga bilden lura er. Det var SÅ gott!! Alla borde äta det någon gång! Men ett tips, ät er inte mätta på kallrätterna, för de varma rätterna består av fyra souvlaki spett och ett biff! 

Yum!!! 

Sen gick vi vidare till Ledgens för en drink! Jag tog en mango Daquiri så gott! 


Jag hade en riktigt trevlig dag! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela