Juliana Dankha

Be a girl with a mind, a bitch with an attitude and a lady with class.

Min tisdag

Publicerad 2014-09-24 15:21:04 i Everyday life,

Hej vänner! 

Igår började dagen med en del plugg, det fick ganska bra! Vid klockan 14 åkte jag & pappa till Sefin (restaurang) för att äta lunch, så gott! Efter maten fick jag skjuts till stan, jag hade nämligen nageltid vid klockan 15. Naglarna har ni redan sett! ;) 

På kvällen vid klockan 20 plockade Zekie upp mig och vi tog en fika på Espresso House. Det var ett tag sedan vi sågs så det var mysigt och superroligt! :D Jag kom hem vid klockan 22 och då tog jag en dusch och försökte lägga mig tidigt. Det gick sådär.  

Hej hej! 

På Espresso House! 

Puss på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela